reede, märts 31, 2023

Järjekordne intervjuu - seekord Õhtulehele

2023. aasta esimene kvartal on minu jaoks kuidagi ootamatult huvitavaks kujunenud. Juba varem olen ma siin rääkinud kahest erinevast intervjuupalvest - Levilale ja ühele tudengile. Sel nädalal lisandus siia rivvi veel kolmaski. Seekord oma mastaabilt ilmselt kõige suurem - Õhtuleht ning sealne finantsrubriik "Rahatarkus". Ning seekord realiseerus see ikka väga kiiresti ka põhjalikuks artikliks, mis siis täna ka ilmavalgust nägi.

Aga alustaksin algusest. Kolmapäeval sain ma Rahatarkuse vastutavalt toimetajalt, Helenilt, e-maili. Ta tutvustas end kenasti, rääkis, et avastas mu blogi ja soovis teada, kas ma oleksin valmis ja nõus oma lugu nende veergudel jagama. Eriti ekstreemse valikuna sain ka kutse nende podcasti, kuid sellest ma siiski viisakalt loobusin. Selleks ma veel päris valmis ei ole - kuigi iial ei tea, võibolla kunagi saabub ka aeg, mil ka sellisteks avantüürideks valmis olen (ilmselgelt on selle eelduseks täieliku võlavabaduseni jõudmine). Minu eesmärk ei ole juba ammu enam tegelikult lihtsalt oma lugu jagada. Tähtis on tõsta ka ühiskondlikku teadmist, mis võimalused üldse sellise võlajama sisse sattudes olemas on. Ja mulle tundub, et minu kogemused võiksid siin juba täitsa adekvaatsed olla.

Niisiis. Artikliga olin ma koheselt nõus, kuigi andsin taaskord ka mõista, et soovin oma anonüümsuse säilitada. Kui senised kaks intervjuud toimusid mul Skype'i vahendusel, siis seekordne usutlus oli puhtalt tekstiline. Helen saatis mulle alustuseks posu küsimusi ette, millele ma siis nii põhjalikud vastused andsin kui vähegi suutsin ja oskasin. Seejärel küsis ta veel ka mõningaid lisatäpsustusi, andsin mõned viited ka konkreetsetele postitustele ja nii see artikkel lõpuks kokku saigi.

Artikkel ise on siin. Kahjuks on see küll maksumüüri taga, aga kellel vähegi võimalik, siis soovitan lugeda - mina ise jäin küll sellega väga rahule. Kõik on väga kenasti kokku võetud ja sisuliselt ongi selles artiklis kirjas kõik see, millised on mu viimased 3 aastat välja näinud. Artikkel on üles ehitatud jutustavas stiilis, kuhu siis minu vastuseid siia-sinna sisse pikitud.

Aga tegelikult olen ma natuke hämmingus küll sellest välisest tähelepanust, mis siis viimastel kuudel mu blogile osaks on saanud. Kuigi tõele au andes - vaikselt muutun juba natuke kärsituks, et millal see Levila artikkel küll ometigi ilmub. Aga noh, ei taha uskuda, et see ilmumata jääkski. Ja kindlasti usun ja loodan, et ka Janno saab oma lõputöö kenasti kokku. Igal juhul on tore ja oluline, et neile teemadele tähelepanu pööratakse. Sest iialgi pole siin infot liiga palju - mida teadlikumaks muutuvad võlglased, seda vaimselt tervemaks nad selles kadalipus lõpuks jäävad. Jõudu ja jaksu kõigile, kes nende teemadega võitlevad. Muideks, uus võlablogi on ka "turule" tulnud - "August väljas". Soovitan tutvuda ja endale kuskile ära märkida, potentsiaali on sellel blogil kõvasti. Ahjaa, keegi võiks mulle kirjutada, et millal ükskord see kevad ka tuleb? Ikka väga kopp on ees sellest talvest juba!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar