esmaspäev, oktoober 30, 2023

Lingikogum - praktilised ja asjalikumad postitused

Oma blogis olen ma aastate jooksul päris palju postitusi kokku kirjutanud. No ikka mitusada. Eks nagu ikka - mõned neist on asjalikumad, teised emotsionaalsemad, kolmandad isiklikumad. Leidub peaaegu kõike. Ning tegelikult on nende seas ka selliseid, mille üle ma siiani üsna uhke olen, millega sai korralikult vaeva nähtud ja igasugust infot kokku kogutud. Kuna aegajalt ma ikka saan kirju või ka sõnumeid, et "kuule, sul kunagi oli sellel või sellel teemal üks hea postitus, kas saaksid mulle linki jagada, ma ei suuda enam ise üles leida?", siis mõtlesingi, et teen vastava inventuuri ära ja panen siia ühte postitusse kokku erinevad lingid ja mõtisklused, mis võiks ka laiemale seltskonnale huvi pakkuda. Neis kõigis võiks olla ka veidi midagi asjalikku ja ehk ka praktilist õpetust.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar