pühapäev, juuli 03, 2022

B-Secure saaga ootamatu lõpplahendus

Ma pean taaskord rääkima Bondorast ja B-Secure'ist. Aga seekord hoopis positiivsemas võtmes. Ühtlasi tuleb juba ennetavalt nentida, et tundub, et ajakirjandus on tõesti meil erilise staatusega neljas võim, mis tõesti muudab asju.

Nagu ma siin hiljuti kirjutasin, siis tõstis Bondora ühepoolselt B-Secure lisateenuse hinda. Ning ka mina langesin selle ohvriks. Pärast mõningast kirjavahetust ja Delfi/Ärilehe ajakirjaniku kaasabi jõudsin ma aga paraku tõdemuseni, et mis seal ikka - ise olin loll, et õigel ajal ei tegutsenud. Ning juba sisuliselt leppisingi sellega, et nüüd peangi iga kuu Bondorale lisaraha maksma. Kuid...

Selle nädala alguses aga saabus järjekordne ootamatu pööre. Ma sain Taigarilt (ehk siis eelpool mainitud Delfi ajakirjanikult) kirja, kus ta andis mulle teada, et pärast mõningast ooteaega võttis temaga lõpuks ühendust Bondora tegevjuht, Pärtel Tomberg. Selgus, et ta oli pikalt puhkusel olnud ja selle tõttu ka vastus viibis. Lisaks andis härra Tomberg teada, et tegelikult olevat nende klienditeenindus eksinud, kui oli oma klientidele teada andnud, et enam B-Secure teenust lõpetada ei saa. Tsiteeriksin siinkohal vastust sõnasõnalt: "Kõikidel klientidel on võimalik leping tühistada. Tõenäoliselt tegi antud klienditeenindaja vastuses vea, sest koos hinnamuudatusega muudeti tühistamistingimusi lihtsamaks. Eelnevalt on reeglid olnud teistsugused. Tänaseks on kõik klienditeenindajad läbinud uuesti koolituse ning kõikidele klientidele kellele vastati valesti, tühistatakse teenus tagantjärele." 

Niisiis, võtsin siis minagi selle kirja peale uuesti Bondoraga ühendust ja esitasin avalduse, et sooviksin hinnakirja muudatusele viidates sellest teenusest loobuda. Ning, ennäe imet, möödus vaevu paar tundi, kui tuligi vastus - "Täname Teid kirja eest! Kinnitame, et antud lisateenus on tühistatud." Ja oligi kõik. Nüüdsest alates on mu kuumaksed 14,99 euro võrra väiksemad. Või kui võrrelda perioodiga enne 01.06.2022, siis on vahe 10 eurot.

Võta sa siis nüüd kinni, kas tegelikult olidki klienditeenindajad liiga tormakad või tegelikult muutis Bondora Delfi artikli peale kiiresti oma äriloogikat. Mina usun pigem seda teist varianti, kui nüüd päris aus olla. Meedial on võim ja mõju igasuguse maine kujundamisel ja ka liigutamisel nii ühes kui ka teises suunas. Selline lugu siis.

Kui ka sinul, mu kallis lugeja, on B-Secure üleval, siis soovitan igal juhul proovida - saada neile avaldus, äkki saad sinagi sellest tüütust lisakuumaksest vabaks. Mina aga ütlen veelkord suure aitähi Taigar Väärtmaale, kes selle teemaga kogu südamest tegeles.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar