laupäev, juuli 17, 2021

Juuli 2021 numbrites

Nagu eilses postituses sai lubatud, siis täna keskenduks taaskord numbritele. Kusjuures, statistika ei valeta - need numbripostitused/kuukokkuvõtted on üsna konkurentsitult selle blogi kõige populaarsemad postitused.

Alustuseks siis taaskord see mõnus tõdemus, et kõik arved said kenasti makstud, kuskile võlgu ei jäänud. Aga nüüd saab siia juurde lisada ka veel eraldi selle fakti, et tegelikkuses ei ähvarda mind enam ka kõige hullema stsenaariumi puhul (no näiteks, kui peaks ootamatult töötuks või pikemaks ajaks haiguslehele jääma, ptüi-ptüi) mingid lepingute ülesütlemised, maksehäireregistrid ja muud asjad. Seda lihtsalt selle kõige tõttu, et isegi kui augustis võlad peaksid tekkima, siis septembris saabuv pensionifondirahalaev klaarib need asjad kõik ära. Jess! Kes küll oleks uskunud mingi aasta tagasi, et ma sellises seisus tänaseks olen - mina ise küll ei uskunud. Lihtsalt ebareaalne. Üsna tihti püüan ma igasugustes jamades olles või riske võttes mõelda sellele, et mis on see kõige hullem asi, mis võib juhtuda, kui ma teen nii või naa. Kuigi, mis seal pattu salata - hasartmängulummuses olles mõtlesin ma küll neile võimalustele, kuid tihtipeale ma lihtsalt ignoreerisin neid musti stsenaariumeid või siis lihtsalt petsin end ära kuidagi ja mõtlesin need olukorrad enda jaoks oluliselt pehmemaks. Ning eks nii need jamad siis algasid ja süvenesidki...

Aga olgu, nüüd siis tagasi tänasesse päeva. Juulikuu numbrid on siin. 

Tasapisi järjest muudkui tiksuvad endiselt paremuse poole. Millalgi proovin kõik need kuukokkuvõtted veel eraldi kokkuvõtvaks postituseks ka teha, siis peaks see kulgemine eriti hästi välja tulema.

Bondora kannete osas midagi uut rääkida ei ole. Armas püsiannetaja teeb seda endiselt, suur aitäh!

Pensionirahade osas siis on seis endiselt liikumas positiivses suunas - tänaseks on seal 25230,54 EUR, millest väljamakseks kujuneks 20184,43 EUR. Kuigi see otsus ei ole enam üldse lihtne, siis praegusel hetkel pigem ma siiski ei tühista oma väljamaksetaotlust. Ma lihtsalt tunnetan, et oma hingerahuks ja vaimseks tervenemiseks ma vajan seda, et mu jooksev võlakoorem oleks võimalikult väike. Sest pinge on endiselt sees, kuigi igakuine jooksev koorem on kontrolli alla saadud. Aga ma lihtsalt vajan seda eskaleerivat boosti.

Selline see seis siis ongi. Hetkeseisuga tundub, et augustis tuleb viimast korda selline tavapärane numbripostitus, aga september toob juba oluliselt põnevamaid ja suuremaid sündmusi. Ning siis uuendan vahelduseks ka koguvõla tabelit ja räägin sellest ka teile. Seniks aga naudime mõnuga seda suve!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar