esmaspäev, juuni 28, 2021

Üheksa kuud blogimist, üheksa kuud kommentaare, 3. osa

04.01.2021: "See tulevane aasta saab olema üks su elu raskematest, aga pea vastu palun. Tõmba end sellest august välja ja saa vabaks."

05.01.2021: "Soovitan mõtteviisi ka muuta, pidevalt millegi/kellegi vastu võideldes ja sõdides ollakse pidevas stressis. Selle asemel võiks valida mõtte, et elu on täis õppetunde, mida oleme oma valikutega ise endale loonud. Hakka endalt küsima, mida see olukord mulle õpetab? Kuidas ma saan x- võlaandjaga koostööd teha? Kuidas ma saan olukorra lahendada?" 

07.01.2021: "Vahva päevik! Üldiselt väga mõistlik jutt. Selle nimi on targad taandumislahingud. 1812 Kutuzov Napoleoni vastu. Ja hiljem Napoleon Euroopas liitlaste ühendarmee vastu jälle. Tähtis on ennast mitte lukku/surnuks võidelta - see on tõsi. Ja säilitada tuleb vägede mobiilsus/likviidsus. Edu ja eelkõige vist on vaja - kannatust." 

11.01.2021: "Minu meelest ei olnud avalduse juures sellist varianti isegi, et kuskile mujale kontole saad kanda. Raha tuleb ikka enda kontole ja kui see arestitud juba on, siis tõenäoliselt on inimene sellest kohe ka ilma. Ma ei ole nüüd tükk aega jõudnud blogi lugema seega ei tea, kas sa oled oma perele hetke olukorrast nüüdseks rääkinud.. Kui ei ole, siis kuidas seletad abikaasale, et võtad II samba raha välja, kuid raha tegelikult ei tule teile kätte (sain aru, et see läheb sõbrale kes sama summa andis)? Tegemist on ju suhteliselt suure summaga, ilmselt ei saa ka öelda, et siia-sinna ära kulus." 

11.01.2021: "Loen ka seda blogi hoolega, lausa hea õppematerjal. 12 a olin kiirlaenudega hädas, 2006 dets, võtsin esimese ja siis tuli neid juurde, 2015 tekkisid juba makseraskused ja tunnistasin lähedastele asja ülesse, mis oli kergendus. 14 kiirlaenu oli ja lõpuks keeldusin neid maksmast ning venitasin kohtuni välja, vaidlesin intressid maha ja sai tasuda siis läbi täituri. Ainuke oligi hea töökoht ja palk, muidu oleks kõigest ilma olnud. Väga kergelt saab laenu ja inkassode tegevust ei kontrolli mitte keegi. Kiirlaenufirmade tegevus on ka nii segane ja peavad isegi oma inkasso firmat." 

12.01.2021: "Hetkel on ka minul madalseis. Kogu see kodukontoris olemine väsitab ja tüütab ära. Samas on ka inkassod ajud nii ära kottinud, et kardan juba igat tel kõne. Vahepeal oli juba tunne, et võta või töölt haigusleht. Ootan ka ise vastuseid. Ainukene kiri mis inkassolt tuli oli maksa ära siis ei teki probleeme :) Kindlasti saame tagasi järjepeale aga huvitav kas need pommitajad ise ära ei väsi nende lollide kirjade saatmisest ja kõnede tegemist?" 

15.01.2021: "Kõlab väga loogiliselt.. Omalt poolt pidasin maha Sinuga sarnase võitluse ja tulin sellest välja võitjana. Aastaga sain praktiliselt pankroitieelse olukorra nulliks pöörata. Ootasin ka seda pensionireformi nagu valget laeva. Praegu on pigem mure selles, et need fondid pakuvad tootlust, mis on allapoole igasugust arvestust.. Ja mul on seal kena 60 000 eurot (mis tekitab õigustatud küsimuse, kuidas ma sellisesse olukorda jõudsin), mis pangaonusid nuumab.."

17.01.2021: "Aga õige kah, pension ei ole mõeldud võlgade maksmiseks. See on küll Reformierakonna poolt õige mõte. Sest siis kui pensioniiga kätte jõuab, hakatakse hädaldama, miks pension väike ja soovitakse saada lisa nende inimeste arvelt, kes ei ole oma pensioni elu jooksul ära tarbinud." 

19.01.2021: "60% KKM-ga laen ja isegi 60% krediidikonto peaks keelatud olema. Üldse kõik üle 20%. Öeldakse, et siis ei saa ju kõige rohkem laenu vajavad inimesed üldse laenu, aga tegelikult kuivab laenuäri ajapikku kokku, kui ollakse valmis laenama ainult kõrge reitinguga inimestele."

20.01.2021: "Tervitus, hr võlglane. Ma olen Sinu blogi lugenud algusest peale, enamjaolt kõik sujuvalt läbi. Sa teed head asja. Olen enam kui kindel, et paljud eestlased on võlgades, kes vähem , kes üle pea. Ja kes keskmiselt (mina). Hoian Sulle pöialt. Impressive oli su 4 kuuga 100k lugejat - eesti mõistes on see jackpot. Ma loodan, et sa ei pahanda, kuid tegin enda tagasihoidlikus elublogis sulle reklaami ---> https://m2ngeldesl2bielu.blogspot.com/2021/01/kuidas-mul-laheb-2021.html Ole tubli, hoian sulle pöialt!"

20.01.2021: "Tänu Teie ja teiste blogidele, olen hakanud lepinguid üle vaatama. Kuna olen ka juba inkassos ja laenuandjad hakkavad lepinguid üles ûtlema, üritan kursis olla, mis ôige ja mis vale. Aitàh, et jagate oma teadmisi ja kogemusi." 

21.01.2021: "Uskumatu.. Ma olen ka ise sõltuvusega maadelnud (mitte mängurlus), ja mu endine elukaaslane oli kasiinosõltlane, kuid see online sõltuvus tundub nii ebareaalne.. Mul on väga hea meel, et sealt välja tulid ja ma loodan, et sa IIAL enam sõltlaseks tagasi ei kuku. Mistahes sõltlaseks, ma hoian sulle pöidlaid!" 

21.01.2021: "Ma pigem küsiks nii, et kust maalt algab mängurlus ja kust maalt algab investeerimine. Sest sisuliselt on tegu ju sama asjaga - maksad algsumma lootuses, et hiljem saad tagasi rohkem kui see algne. Mängurlusele vaadatakse ühiskonnas viltu, investeerimisele heaks kiitvalt." 

26.01.2021: "No seda ma juba ühes teises blogis mainisin, et inkassodega ei maksa sõlmida mingeid kokkuleppeid (ehk maksegraafikuid), sest sellega tekitatakse uus iseseisev kohustus ja sisuliselt loobud oma senistest õigustest. Siis kui ollakse juba võlatunnistusele alla kirjutanud, siis on hilja hakata pärast protesteerima, et viivised oli ebaseaduslikud või leppetrahvi ei tohtinuks nõuda jne jne." 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar