esmaspäev, aprill 19, 2021

Küsige küsimusi, avaldage arvamust

Tere taas! Kaunis, imelise ilma ja päikesepaistega nädalavahetus on möödas. Ning vähemalt mina lülitasin end seekord küll igasugustest rahamõtetest täielikult välja. Tegelikult on see mu praegune üleminekuperiood ja uue reaalsusega harjumine paras tohuvabohu (muideks, kas teadsite, et termin "tohuvabohu" on täiesti korrektne ja päriselt eksisteeriv sõna, kasutusel ka inglise keelses maailmas - https://et.wikipedia.org/wiki/Tohuvabohu). Aga kokkuvõttes on see kõik ju ikkagi positiivne. Ahjaa, arsti juures olen ka siis nüüd kahel korral käinud, igasugused vereproovid, testid, vererõhud ja muud asjad mõõdeti ära. Ning tulemuseks see, et mind kuulutati täiesti terveks. Vähemalt hetkeseisuga kogu see teema mu tervisele hakanud ei ole ning depressioonimärke ka justkui vähemalt enam ei ole. Kes teab, võibolla ilus ilm, rohkem päikest ja positiivsed arengud mu loos on need asjad kuidagi imeväel korda ajanud. 

Siinkohal aga tahaksin välja kuulutada ühe järjekordse küsitluse. Seekord siis sellise, kus teie saate minult küsimusi küsida, arvamust avaldada vms. Taaskord panen välja ka norstatpanel.ee poolt väljastatud Partner kinkekaardi (10-eurose). Kui soovidte loosis osaleda, siis lisage ankeeti ka oma e-maili aadress. Kui loosis osaleda ei soovi, siis selle välja võite vabalt tühjaks jätta. Küsitlusele panen punkti 30.04.2021 ja vastan kõigile küsimustele nii ausalt ja otse kui oskan. Kui aga on soov, et küsimus, arvamus, mõte jääks vaid minu teada, siis palun märkige see vastavalt ka ära. Siis tean, et sellele avalikult tähelepanu ei pööra. 

Link: https://forms.gle/GRMyZFmGj1ow3Qze8

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar