pühapäev, detsember 06, 2020

Detailselt ja ausalt Bondora toetuskannetest

Ma olen küll omajagu kirunud kogu Bondora klienditeenindust ja nende üldist suhtumist klientidesse, aga samas tuleb neid siiski ka kiita. Nende IT-lahendused ja lepingute paindlikkus on tegelikult täiesti omaette klassist meie riigi laenuturul. See on ka üks põhjuseid, miks langes toetuskannete võimaldamise valik just Bondora kasuks. Enne, kui detailsemalt kirjeldan, mida teie kannetega teen, annan kiire ülevaate ka selle nädala toetustest.









Nüüd aga siis täpsemalt sellest, mis juhtub, kui saabub ülekanne Bondora kontole. Kuna mul hetkel seal viivised ei jookse ja pole ka mingeid intressivõlgasid, siis saan kogu laekunud summa koheselt rakendada põhiosa vähendamisele. Mul on Bondoras 3 erinevat lepingut, nendest kõige suurema intressiga on just see esimene siin pildil (mille jääk hetkel 3610 EUR). 







Oletame, et saabub toetuskanne suuruses 30 EUR. Avan seejärel antud lepingu detailandmed ja seal on vastav nupp "Tagasta laen ennetähtaegselt". Seejärel teen järgmised valikud: 


 








Nagu siit näha, siis kogusumma maksmisel peab arvestama, et see koosneb ka väikesest lisasummast (52,99 EUR - ilmselt juurde tiksunud intressid). Aga mina teen valiku, et maksan osa laenusummast. Sisestan summa, laenuperioodi (selle jätan muutmata) ja väike põhjendus ka juurde. Pärast seda pean selle niiöelda allkirjastama (saadetakse SMS kood) ja koostatakse ka automaatselt kohe uus graafik. Ja nüüd on antud lepingu põhiosa jääk koheselt 3580 EUR. Ei mingeid lisatasusid ega taotlusele kuluvat aega. Ja ongi kõik. Mingit keerutamist siinjuures ei ole. Nii kui ma saan e-maili, et mulle on raha Bondora kontole kantud, siis ma hetkega ka selle põhiosa vähendamisse rakendan.

Sooviksingi siinkohal veelkord saata oma tänusõnad kõigile, kes on neid ülekandeid teinud. See tähendab mulle meeletult palju! Kokku on tänaseks tehtud 15 ülekannet, kogusummas 483 EUR. Aitäh!

2 kommentaari:

  1. Mis 9000 mentori antust järgi on jäänud, plaanid sellega? Jõhkra intressiga laenud oleks ju hea kiiremas korras ära tasuda,eriti, kui Bandoral sedavõrd tore võimalus

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sellel teemal teen nädala jooksul eraldi postituse. See ennetähtaegne laenude kustutamine ei ole üldse niisama lihtne tegevus. Tundub, et ega laenufirmad justkui ei ootagi seda.

      Kustuta