kolmapäev, november 04, 2020

Postitus nr. 65 - Kaks kuud blogitamist

Täna on üks tähtpäeva moodi päev. Täna, täpselt 2 kuud tagasi, kirjutasin ma esimesed 4 postitust siia blogisse ja alustasin oma teekonna jäädvustamist endale ja teistele. Kuna Delfi tegi selle alusel koheselt ka artikli, siis külastas esimesel päeval mu blogi meeletu arv inimesi. Artikkel ise oli tol nädalavahetusel kogu Delfi keskkonna kõige loetum üllitis üldse. Seega, väga kiiresti sai selgeks, kui oluline see teema inimeste jaoks on.
Mis siis aga nende kahe kuuga juhtunud on? Suures maailmas on igasuguseid asju juhtunud. COVID-19 on taas tagasi, pensionireform võeti vastu ja kinnitati ära, poliitikud kaklevad ja lepivad. Nii see elu käib. Minu blogis on selle ajaga registreeritud kokku 39917 külastust! Ma olen kirjutanud 64 postitust. Kokku on jäetud 103 kommentaari. Selle aja sees on Delfi nüüdseks minu blogi alusel avaldanud 4 artiklit. Ma olen saanud lugematul arvul kirju saatusekaaslastelt ja kaasaelajatelt. Justkui oleks tekkinud lausa oma toetajaskond. 8. oktoobril sain ma kinnitatud ka oma reklaamikonto ja selle ajaga on tehtud kokku 623 klikki erinevatele reklaamidele, olen teile kõigile kogu südamest tänulik! Huvitava pöörde võttis mu blogiga seonduv oktoobri alguses, mil selgus, et Facebook on oma keskkonnas selle ära blokeerinud, viidates justkui nende kogukonna standardite rikkumisele. See asi on siiamaani tegelikult lahendamata ja lõplikult selgumata. Olen küll korduvalt järelepärimisi esitanud, aga kahjuks on Facebooki tugiteenused üsna olematud ja vastuseid sealt loota on veidi naiivne. Selle tõttu pidin selle blogi kaheks lööma, et inimesed soovi korral saaksid neid postitusi ka Facebookis või Messengeris jagada. Selle tõttu ongi neid blogisid topelt - https://volglane.blogspot.com ja https://volglasepaevik.blogspot.com (see on siis see niiöelda jagatav versioon).
Eile koostasin ka küsitluse, kus palusin teil arvamust avaldada, millistele valdkondadele rohkem tähelepanu peaksin pöörama ja millest rohkem kirjutama. Mõne tunniga on vastanud juba 34 inimest. Aitäh kõigile. Hoian seda veel umbes nädala avatuna ja siis teen ka kokkuvõtliku postituse.
Kahe kuuga on muutunud siis ka see asjaolu, et mitmed laenud on viivisesse läinud ja sel kuul tuleb neid veel kõvasti juurde. Praeguse seisuga paistab, et häired tekivad absoluutselt kõikide laenulepingutega, välja arvatud siis kodupanga laenud - kodulaen ja kaks väikelaenu. Sest need võetakse lihtsalt automaatselt maha ja nendega manööverdada eriti ei saa. Laenuandjatelt olen tänaseks saanud 4 kõnet ja ühe ametliku meeldetuletuskirja füüsilisse postkasti Bondoralt. Teised laenuandjad on siiani üsna rahulikult asja võtnud. Ei teagi, kas selle rahulikkuse põhjustajaks on olnud koroonaviirusest tekkinud üleüldine võlglaste buum või siis see, et ma olen neile kõigile mitu nädalat ette teatanud, et mul sellised rasked ajad käes on. Aga igatahes - võitleme edasi ja vaatame, mis elu toob.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar