laupäev, november 21, 2020

Jagame mu laenukohustused gruppidesse

Tänasel ilusal laupäeval panen siia kirja oma detailse ülevaate erinevatest laenulepingutest ja reaalsetest kohustustest.
Kokku on mul 20 erineva krediidiandjaga erinevaid kehtivaid laenu- ja krediidilepinguid täpselt 29.
Ma ei hakka siinkohal neid üksipulgi välja tooma vaid pigem grupeerin nad teatud kriteeriumite järgi ära.
Esimene eraldiseisev "grupp" on kodulaen, mille tänane jääk on 101088,66 EUR ja kuumakse 467,50 EUR. Seda maksan ma veel üle 23 aasta ja seda siis võib nimetada mu võlaportfelli pühaks lehmaks, mida väga kuhugi liigutada ei saa.
Järgmine grupp on suurpankade (SEB, Swedbank, Coop) tarbimislaenud. Kokku on siin kategoorias 5 lepingut, hetkejäägiga 24185,60 EUR, kuumakse on 534,93 EUR.
Kolmandasse gruppi olen jaotanud väiksemate laenupakkujate tarbimislaenud (laenusummad üle 3000 EUR) - Kreditex, Omaraha, Punk Finance, Holm Bank, Bigbank, Bondora, Moneyzen. Kokku seega 7 laenuandjat ja nende käes on 9 lepingut kogujäägiga 42009,43 EUR. Kuumakseid on selles sektsioonis 1267,06 EUR eest.
Neljas grupp, kiirlaenud - credit.ee, bestcredit, inbank. 3 laenufirmat ja 3 lepingut. Kokku 6299,66 EUR ja kuumaksed 239,02 EUR.
Viies grupp, järelmaksud - Telia ja Holm Bank (Liisi). 2 laenuandjat, 3 lepingut. Kokku 3672,67 EUR ja kuumaksed 132,53 EUR.
Kuuendaks üks suuremaid kurjajuuri, krediidikontod, krediidiliinid, kuidas iganes laenufirmad neid nimetavad - credit24, creditstar (creditstar, monefit), placet group (smsraha, smsmoney, laen), ferratum, raha24 - kokku 8 lepingut 5 laenufirma juures. Kohustuste hetkeseis on 19012,80 EUR ja kuumakseid 1134,18 EUR eest.
Lisan siia ka tabeli. Tabelist võib nähtuda ebakõla laenufirmade numbris, aga see on selle tõttu, et Holm Bankiga on mul nii väikelaenu leping (3. grupp) kui ka üks järelmaks (viies grupp).



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar