laupäev, september 12, 2020

Plaan

Minu käest on päris palju küsitud, milline on siis mu plaan olukorrast välja tulemiseks. Või kas mul üldse on mingigi plaan olemas.

Jah, mul on plaan. Neid on isegi mitu.

Esimene plaan on tulekahjude kustutamise meetod. Kuna olen suures plaanis endale selgeks teinud, kui kiiresti mis firma lepingud üles ütleb ja kas saadab seejärel otse kohtusse või kasutab inkassot vahelülina, siis on mul pilt selge ka ajakriitilistest maksetest. Seega, ma lihtsalt maksangi sisuliselt sinna, kes rohkem karjub, kes reaalsemalt ähvardab. Eesmärk on tagada see, et lepingud jääksid ülesütlemata. Alguses katsun ka maksehäireregistrit vältida, aga kuna seal on punaseks jooneks 45 päeva võlgnevust, siis see võib keeruliseks osutuda. Lepingud antakse kohtule ja inkassole aga enamasti 70-100 päevase võlgnevuse korral ja see annab teatud määral mänguruumi. Loomulikult tuleb arvestada igasuguste leppetrahvide ja viivistega, aga ega mul paremaid variante palju ei ole.

Liiga detailselt ei saa ma kahjuks oma toimetamisi siin ajalises mõttes kajastada, sest mul puudub igasugune huvi oma isik laenufirmadele reeta. Seega, teatud mõttes tulevad kajastused siin olulise ajalise viitega.

Mis siis aga edasi? Kui saan selle rütmiga maksed ja laenud kontrolli all hoitud, siis polegi rohkem vaja edasi mõelda. Esialgne mudel ja arvutused näitavad, et 4-5 aastaga peaks elu taas praktiliselt võlavaba olema. Seejuures ei ole ma arvesse võtnud võimalikke palgatõuse ja kasvõi pensionireformi. Nende teostumise korral laheneksid asjad juba veelgi kiiremini.

Kui aga peaks selguma, et ma siiski ei suuda ka sellise plaani järgi võlgasid kontrollida, siis tuleb juba minna kohtuliku võlgade ümberkujundamise plaani juurde. Seda on mulle juba praegu soovitanud nii võlanõustaja kui ka veel paar turgu tundvat inimest. Aga üldjuhul saab seda plaani rakendada vaid siis, kui laenulepingud on juba sissenõutavateks muutunud. Ehk siis minu hinnangul on sellega veel vara tegeleda. Lisaks on seal lisaklausel, et kohtunik tahab näha viimase 3 aasta pankade väljavõtteid. Ja minu soov oleks hasartmängudega seotud ülekanded võimalikult kaugele minevikku jätta, et tõsta tõenäosust plaani läbimiseks. Sest, kui see plaan kohtus läbi ei lähe, on eraisiku pankrot juba ainus võimalus.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar