reede, jaanuar 01, 2021

Tere, 2021!

No, terekest siis ka, 2021. aasta! Loodetavasti saab meie suhe olema meeldiv ja edukas. Kõik, mis plaanitud saab tehtud ja lisaks loodan, et sul on mulle vahvaid üllatusi varuks, mille abil veelgi lähemale oma eesmärgile jõuaksin. Ilmselgelt saab see aasta olema igas mõttes murranguline. Aga hetkeseisuga on lihtsalt veel teadmata, kuhu suunas see kõik murduma hakkab. Kas saan oma seisud tõesti selliseks, kus sissetulekud hakkavad kohustusi ületama või saan hoopiski isikliku, vahetu kogemuse suhtluses inkassodega. Ega lõplikult ei saa ju välistada ka muid instantse - kohtunikke, kohtutäitureid...

Laias laastus on mu olukord hetkel selline, et tegelikult viiks mind olukorda, kus kohustused oleksid sissetulekutest väiksemad, umbes 15000 eurone ja ligikaudu 100-150 eurose kuumaksega refinantseering. Sellega saaksin ära kaetud kõik krediidikontod, järelmaksud ja kiirlaenud - kokku 6 laenuandja juures 9 lepingut, mille kogu kuumakse on praeguses seisus 527,95 EUR. Suurpankade jaoks oleks see loomulikult olematu suurusega rahasumma, aga kardan, et reaalsuses mulle sellist laenu ei anna keegi, sest mu pangakontode väljavõte oleks lihtsalt niivõrd kole. Selline see reaalsus hetkel on. Loomulikult, kui leidub keegi mu lugejate seas, kes oleks valmis mingitki koostöövõimalust pakkuma, siis olen avatud igasugustele läbirääkimistele.

Eile võttis oma aasta kokku ka AMOV-blogija, lisaks andis ta ülevaate ka oma praegusest seisust. Lugesin seda öösel, aastavahetuse perekondlikult istumiselt tulles ja tuleb rõõmuga tõdeda, et tema saab küll tänaseks päevaks öelda, et "Appi, ma OLIN võlglane!" :) Tema reaalne laenukohustuste igakuine summa on ligikaudu 350 EUR ja ta saab oma sissetulekute juures sellega kenasti ka hakkama. Arvestades kõike seda, mida see neiu on tegelikult oma elus läbi elanud ja ka seda, et need laenud ju polnudki otseselt tema võetud, siis on kuidagi eriliselt hea meel selle üle, et vähemalt üks meie seast ongi end valguse kätte tagasi murdnud. Way to go, girl! Mina igatahes olen tõeliselt uhke su üle! Sa oled meile kõigile (aga ilmselt eriti sellist vaimset ja füüsilist vägivalda talunud naisterahvastele) vägevaks inspiratsiooniks. Kaunist uut aastat sulle!

Toredat ja võimalikult stressivaba uut aastat soovin ma loomulikult kõigile. Ise võtan nüüd kaheks päevaks taas aja maha korraks, kavatsen nautida nädalavahetust, natuke patareisid taas laadida ja siis esmaspäevast juba kavatsen olla täie hooga asjalik. Koorumas on mul paar päris konkreetset lugu sellest, kuidas lisaks inkassodele pole ka laenuandjad ise kõige ausamad ja seadusekuulelikumad (rääkimata siis sellest, kuidas nad oma käitumist üsna ülbelt õigustavad).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar