pühapäev, jaanuar 31, 2021

Jälle see reklaamipiirang!

See juhtus taas! Mulle pandi taas Google poolt reklaami näitamise piirang peale. Ja seekord oli teadaanne natuke detailsem ja sain aimu, milles tegelikult asi võib olla. Ma loodan, et ma selle teadmisega nüüd hiljaks pole jäänud ja saan ehk taas reklaamid täisfunktsionaalsuse peale millalgi. Ja mis kõige hullem - loodetavasti ei panda mu AdSense kontot nüüd igaveseks kinni.
Aga olgu, nüüd asjast.
Põhjus on selles, et blogilugejate seas leidub inimesi, kes reklaamidele klikkimisega hoogu satuvad. Ehk siis Google robotid ja monitoorivad süsteemid püüavad selle üsna ruttu kinni, kui inimene tuleb mu lehele ja klikkab 5 minuti jooksul 7 reklaami peale. Ilmselgelt ei ole see enam ju tegelikult loomulik käitumine ja radaris lähevad punased tulukesed põlema. Siin ongi oluline mõista, et kogu see reklaamindus ei ole niisama tasuta vedelev raha. See on raha, mille reklaamitellijad kinni maksavad (nemad maksavad Google'ile iga kliki eest x senti, mille pealt Google võtab oma osaluse ja ülejäänu jääb siis selle lehe haldajale, kuskohast klikk tehti). Ja ilmselgelt vastutab Google ka reklaamitellijate ees, et kõik klikid oleksid võimalikult kvaliteetsed ja autentsed, tehtud tegelikust huvist toote või kampaania vastu.
Siinkohal olekski mul palve kogu südamest - kui ühel hetkel reklaamid loodetavasti taastuvad, siis palun ärge tehke ühe lehekülastuse ajal rohkem kui 2-3 klikki. Ja palun klikkige võimalusel tõesti ennekõike sellistele reklaamidele, mis teile tegelikult ka huvi võiks pakkuda. Aitäh tähelepanu eest!
Aga suures plaanis siiski pole hullu. Eks sellised tagasilöögid on esmaemotsiooni pealt üsnagi demotiveerivad, aga tegelikkuses ei ole see võimalik rahaline kaotus siiski nii meeletult suur, et määravalt hukatuslikuks saada. Seda kõike tulebki võtta lihtsalt võimaliku lisaboonusena. Võitlus jätkub!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar