kolmapäev, detsember 09, 2020

Sünnikaardi lühianalüüs

Lugejad ehk mäletavad veel, et viimase küsitluse kokkuvõtte postituses (kolmas plokk) oli juttu ka minu sünnikaardist. See armas inimene koostaski mulle selle juba tegelikult paar nädalat tagasi. Olen sellele hästi palju mõelnud ja püüdnud enda jaoks lahti mõtestada. Tervet sünnikaarti ma siinkohal muidugi jagama ei hakka, sest eks selle põnevus on ennekõike mulle endale suunatud. Võõral inimesel ilmselt ei ole seda pooltki nii huvitav lugeda. Aga mõned tsitaadid koos endapoolsete kommentaaridega jagaksin siinkohal välja küll. Kui kunagi selle blogi põhjal raamatu kirjutan, siis avaldan ilmselt kogu sünnikaardi.

"Sinu nö sõltuvuse teemad ei olnud üldsegi see, mida ootasin (ootasin ehk mingit nö nõrkust/allasurutust/ depressiivsust või elu hammasrataste vahele jäämist, usupuudust vms mis minu arust sageli on nö hädade mülkaks inimestel). Aga Sinu võlateemat näen pigem võimu kasutamise küsimusena - et kuidas rakendada enda intensiivsust ja lahendada seda, et ühelt poolt tahad harmooniat, väga kõrgeid standardeid ja teiselt poolt riski, võimsat kirge, tugevaid elamusi. Sinus on hästi palju vastandlikke impulsse, selles mõttes see praegune "võlablogi"-salaelu on päris kaval!"
Nendele ridadele kommentaariks oskan öelda, et vist võtan need kõik omaks küll. Kuigi minus lööb ikka ja jälle välja ka nõrkushetki, siis usk ja lootus olukorra lahenemisse on minus alati olemas olnud. Ma lihtsalt ei suuda ega taha alla anda. Lisaks vastavad tõele ka ilmselt need soovid saavutada oma elus harmooniat.

"Sinule on iseloomulik kirg, süvitsi, kõige põhjani minek, teiselt poolt nüansside tajumine ja peenetundelisus. Ühelt poolt saladuslikkus ja varjatus: praegune anonüümne blogi sobib Pluutole väga hästi ja ka massimeedia (Delfi), teiselt poolt õiglustunne ja seadused. Ühelt poolt Sinus võib olla kalduvust masenduda ja üle mõtelda kui oled üksi (Saturn Neitsis 12. majas), samas seesama asi võimaldab seda, et oled analüütiline, näed asju kainelt ja suudad oma asjades korda luua. Ühelt poolt võib olla kalduvus liialduste ja ülepingutamise kaudu endale kahju tegemisele (Jupiter 12. majas Neitsis), samas seesama asi võimaldab seda, et suudad olla optimistlik ka pimedamatel hetkedel ja leida praktilisi väljapääsuteid."
Ka need read võtan omaks. Kindlasti teengi ma endale päris palju liiga sellega, et ma koguaeg mõtlen, kuidas olukordi paremaks muuta. Püüan teha võimalikult palju eelanalüüsi enne, kui reaalseid samme astun. Ja seejuures püüan teha neid plaane võimalikult pika aja peale, et need ei leevendaks mu olukorda vaid nüüd ja homme vaid need viiksid mind päriselt lähemale lõppeesmärgile ehk siis võlavabadusele. Aga samas, see kõik viib mind tihti ka ülemõtlemiseni, sest tegelikkuses on selles võrrandis neid tundmatuid muutujaid nii palju, et neid ei ole võimalik kõiki ette ennustada ja nende kõigiga arvestada. Selle kõige juures on suur oht end lõpuks vaimselt läbi põletada.

"Mitmest erinevast asetusest kumab läbi see, et oled keegi, kellel oleks suutlikkust käivitada muutusi, aidata. Teiste eest hoolitsemine ja turvatunde loomine huvitavad Sind, see võib olla kutsumus ja asi, mille osas oled ka tuntud (Kesktaevas Vähis). Oskadki toetada peenetundeliselt (Veenus sealsamas lähedal) ja nähtavalt, liidrina (10.maja). Samas Sul on vaja kõigepealt luua endale ise kindel jalgealune, kindel kodu, stabiilsus, vastutusvõime (Kaljukits, IC 4. majas). Kodu ja juured on Sulle tähtsad, saad sellest kindlustunnet."
Jah, kodu on minu jaoks A ja O. See on ka üks paljudest põhjustest, miks minu jaoks kodu maha müümine võlgade katteks oleks üsna hingehävitav samm. Lisaks kumab nendest ridadest läbi teatud määral ka minu unistus, mille olen endale nende viimaste kuude või varsti lausa aasta jooksul püstitanud - saada oma probleemidest niimoodi jagu, et lõpuks oleksin võimeline olema täiskohaga tugiisik neile, kes minuga sarnases olukorras. Loomulikult ei peaks ju nõustaja või mentor ise kõike läbi elama selleks, et olla selles rollis hea... Aga mina tahaks küll mõelda, et ma ei tohiks seda oma kriisi siin raisku lasta ja selle õppetunde oleks hea jagada kõigi nendega, kes seda vajavad. Kasvõi ennetavalt. Võimalik tõesti, et siit sirgub minu uus kutsumus.

Lõpetuseks aga sellised read: "Sinu praeguse olukorra kontekstis, nii blogist loetu kui Sinu sünnikaardi kui ka oma maailmavaate põhjal usun, et kõik läheb veel hästi, vähemalt võimalus selleks on."
Aitäh sulle, kallis inimene, kes sa võtsid vaevaks selle kõik kokku kirjutada ja läbi analüüsida!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar